8 Ağustos 2012 Çarşamba

Eğitimi hem veren hem alan...


Herşeyin başı eğitim bu hayatta,  ilk okula başladığım yılları 

hatırlıyorum da 1982 senesi idi... 

Tam 20 sene sürdü, eğitim hayatım ve.. 2002de Yüksek Lisans ile 

sona erdi ,dersem de inanmayın, hayatta ,hem özel hem iş 

hayatımda hergün neler ögreniyorum inanamazsınız.

İnanmaya açık olan, her zaman kayıt modunda olan insanlara

hayranım ben,onlarla çalışmak bir zevktir.

Eğitime aç ve egosunu dindirmiş insanlardır.

Bende Son 2 aydır kendime ve 18 senedir yürüttüğüm işime yeni 

rotalar çizmek için eğitimlere ağırlık vermeye başladım.

Bütün IT bilgilerim,Satış becerileri ve eksiklerimle eğitimlere 


girdim.

Birçok eğitimde Tek düze verilen bilgiler ve Eğitmenin sadece 

vermek ve empati'den uzak tavrı sizi ilk 1saatte soğutur ya bende 

öyle soğudum.

Sadece  1 Eğitmenin yaklaşımı belki benden belki  de frekans 

uyuşmasından bence genelde Kurumunda yaklaşımında çok tuttu 

bende.

Firma Coproline aslında, kimseyi tanımıyorum oradan, ancak Sayın 

Berke SARPAŞ yaklaşımı ve benim bilgi birikimime yaklaşımı beni 

1 adım öteye taşıyacak bilgilerin başlangıcını alıp ,kendi bilgilerimle 

harmanlayınca ,yeni bir başlangıcın işim adına başlangıcı oldu.

Kendim için böyle eğitimlere devam edeceğim.

Ancak yine söylüyorum övgü v

teşekkürlerim bildiğim tek Sayın 

Berke bey'edir. Coproline firması şu  

anlık sadece Berke beyden ibaret 

benim açımdan  ...

 Ancak firma hakkında olumlu şeylerde hem internet 

ortamı hem de piyasada az olmayacak şekilde duyulmakta..

Klasik Türk halkıyız, Kolay güvenmeyiz ama güvenirsek de 

bırakmayız..

Eğitimden hiç vazgeçmeyen bir toplum umuduyla.



Yazar:
Enver Şafak Aydoğan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder